A legtöbb ember akkor keres fel egy személyi edzőt, ha kialakult a fejében egy kép, de úgy érzi, hogy egyedül nem tudja elérni. Nyilván, mi segítünk, hisz ezért vagyunk.

De hagyod, hogy segítsünk?!

Mehet a kamuzás össze-vissza, de egy idő után te magad és mi is rá fogunk arra jönni, hogy bizony nem történt meg a beígért nagy változtatás és az egész időpazarlás. Ezzel nem csak saját magad átverését éred el, de a mi elszántságunkat is semmibe veszed.

Ahelyett, hogy jártatod a szád a jövőbeni változtatásokról, inkább kezd el már aznap!

  1. Csináld végig rendesen az edzést!
  2. Ne zabáld fel a táskád tartalmát edzés után!
  3. Figyelj oda a nap további étkezéseire is, továbbá a folyadékpótlásra!
  4. Ne nyavajogj az esetlegesen felmerülő izomláztól, hidd el, erősebbé tesz!
  5. Ne hagyd ki a következő edzést!
  6. Lift helyett mássz fel a lépcsőn!
  7. Egy rövidke megállóért ne ülj fel a buszra!
  8. Ne hidd azt, hogy könnyű lesz!

Építsd be az életedbe TUDATOSAN az egészséges életmód építőköveit!

Gondold végig, hogy mi mindent TETTÉL azért, hogy a jelenlegi állapotodba kerülj. Ezen akarsz most változtatni. Szerinted azért nem kell tenni?! Ész nélkül kajáltál, a testmozgást mellőzted az életedből. Minden cselekedeteddel hozzá járultál ahhoz az állapotodhoz, amiből most szabadulni akarsz. Hát tégy érte!!!

Lesznek napok, amikor a hátad közepére kívánod az edzést és legszívesebben haza mennél, rendelnél egy pizzát és a tv előtt ülve magadba nyomnád az egészet, de mindezzel megint a lusta énedet fogod felerősíteni. És ne áltasd magad azzal, hogy ez csak egyszer fog megtörténni, mert nem így lesz. Ha elhatároztad magad a CÉLOD ELÉRÉSE érdekében, akkor az ilyen vágyakat el kell tudnod hesegetni és megteszed az ellenkezőjét! Elvégzed a napi testmozgást és odafigyelsz továbbra is a táplálkozásodra.

Eleinte nagyon nehéz lesz kilépned a komfort zónádból, de ebben egy edző nagy segítségedre lehet. Ne ijedj meg attól, ha a pulzusod a plafont verdesi, valószínűleg az edződnek célja van azzal, hogy miért választ olyan gyakorlatokat, amiknek ez a hatása. Zsibbad a karod, lábad a gyakorlatvégrehajtások alatt, között? Sebaj! Egy rövid lerázást követően folytasd! Ha továbbra is megy a helyes mozgáskivitelezés, akkor könnyítened sem kell az ellenálláson, sőt az ismétlésszám is maradhat. Lépj ki a komfort zónádból! Hidd el, ez a fejlődés egyik nagy kulcseleme!

Minél több kulcselemet találsz meg és építed be az életedbe, annál biztosabb, hogy el fogod tudni érni a célodat! Hajrá! Ne csak a szád jártasd, tettekkel bizonyíts!